Pixel Game Maker Series MEDIUM-NAUT
The space pioneer ship Ostracida has crashed on an uncharted planet, but the survey team that went to rescue the survivors was unable to enter the ship and return.
So they ask a psychic medium, "Yumi Kisara spiritist" to investigate the crashed ship.
The objective is to recover the ID chips of the passengers and investigate the ship, but it seems that there is "something" lurking that cannot be easily solved.
By acquiring various items on the ship, you can change your attack methods and expand your range of action.
If you proceed without thinking, your HP will quickly dwindle and you will be killed by the slightest enemy attack.
By talking to them, you can obtain items and collect ID chips, and by obtaining ID chips, you can enter their private rooms.
There are also reports from Dr. Simon and personal records of the crew, so you can investigate what happened on the ship.