2 difficulty modes for even more challenge.
Endless runner in 2D pixel art side-scrolling type, the goal is to escape the ninja blocking your way in the forest while grabbing the scrolls. The player's objective is to reach a high score by surviving for as long as possible, but also by eliminating enemies and recovering scrolls.