Pixel Game Maker Series RUMBLE DRAGON
Pixel Game Maker Series Rumble Dragon is a belt-scrolling action game with a retro flavor.
The basic controls are punching and kicking, but you can also perform combo attacks by hitting buttons in rapid succession.