PixelJunk Scrappers Deluxe
In PixelJunk Scrappers, clean up the streets of Junktown and trash anyone who gets in your way!
Take on the role of the Scrappers, a squad of robot garbage collectors working to clean up a grimy city in the not-so-distant future. Sweep the streets alone or form the ultimate team with up to 4 players. Time is money in Junktown, so stack that trash high and toss to your squad to boost efficiency for bigger rewards.
Garbage collection is only part of the job! Robotic rivals will attack and interfere; it’s up to you to dispose of them while staying on schedule. Teamwork is key to maximizing efficiency and achieving high scores, unlocking new characters, and customization options.
PixelJunk Scrappers is a brand new game from Q-Games, the developers behind the legendary PixelJunk series, Star Fox Command, X-Returns, and many other classic titles!