Pizza Titan Ultra
Pizza Titan Ultra is a fast paced 3rd-person action platformer focused on fighting and smashing through a futuristic city, in a giant mech, to deliver pizza. Experience arcadey action with speedy attacking and dodging, while attempting to control the massive weight of a 10 storey mobile pizzeria - just try not to make too much of a mess!