Plague Inc: Evolved
Plague Inc: Evolved is a unique mix of high strategy and terrifyingly realistic simulation. Your pathogen has just infected 'Patient Zero' - now you must bring about the end of human history by evolving a deadly, global Plague whilst adapting against everything humanity can do to defend itself.