Plastomorphosis
Plastomorphosis — retro horror game that tells a story about an ordinary citizen who was evacuated to Modern-City, trying to survive and embrace the new reality as a «new citizen».
■ The Government of the Sovereign in the Nexus Tower and its' equipment provide protection against any release of dark energy of Re.Surs, therefore, to avoid an emergency, each newcomer must be screened for residual dark energy radiation.
■ Please enjoy your stay, but to make your evacuation process more comfortable follow the Instructions of the Administration and Soldiers of Sovereign.
■ experience inspired by retro survival horror titles: fixed (aka cinematic) camera angles, tank controls (modern-one will be available too)