PlataGO! Super Platform Game Maker
PlataGO! is the super-simple platform game maker that everyone, of all ages, can enjoy!
With a wide range of tiles, enemies and level furniture to chose from, you can let your imagination run wild! From bouncers, teleporters and cannons - to falling and moving platforms, laser traps and jetpacks.
PlataGO! also has a number of retro styles from a whole range of popular game systems!