Platform 9 - NO WAY OUT
No Way Out: Platform 9 is a spine-chilling psychological horror game where players must navigate a dark and mysterious office building filled with anomalies, creatures, and mind-bending puzzles. Your mission is to ascend through 19 increasingly treacherous floors, each one testing your ability to think under pressure.