Plumber Pipe Out
Each level contains a different array of pipes in a certain configuration; you must rotate them individually and try to make the water flow correctly.
This game has many different levels to play – you can keep yourself entertained for hours! As you progress the levels become increasingly difficult and you must think hard about which pipes to change. Can you complete all the levels and show off your plumbing skills?