Pick from a set of designed tables, player figurines and balls to match your mood.
Slide into a world of tabletop football, crafted for the Nintendo Switch experience. Whether you're waiting for your teams next match or chilling at home, the thrill of the foosball table is just a Joy-Con slide away.
Solo play? No problem. Got a friend? Even better! Dive into head-to-head battles on a shared screen.
Track your progression, snag those coveted trophies, and lay down the gauntlet as the Pocket Foosball maestro everyone's talking about.