Pocket League Story
Handpick players, train, and battle your way to the top of every league in this sensational soccer team simulation!
As the crowd erupts in jubilation and the screams of "Goal!" echo throughout the stadium, will your team stand victorious? Try your hand at being a soccer team manager and find out!