Pocket Slimes
Play as one of the available Slimes and explore wonderful biomes that you need to bring new colors to. Be careful as you have to adapt to a brand new mechanic in each and every biome!
Pick your favorite Slime and complete challenging routes to unlock fun and unique skins, as well as other biomes!