Manage your very own ranch while training your racehorses to win big in exciting races!
Find horses with the right combination of stamina and speed and intensity and train them to race. Keep winning races to earn bigger and better prizes, as well as the ability to compete in even bigger and more exciting races on an international scale.
Send once-great racehorses out to stud. Find effective pedigree combinations and breed a new generation of talented colts.