Poker Pretty Girls Battle: Texas Hold'em
Classic Texas Hold’em gets a twist at the Pretty Girls casino, where you’re invited to play at tables against 16 lovely challengers, all dolled up in cute summer outfits! Each female opponent has her own look and unique style of play, along with Japanese voiceovers to let you feel their excitement in the intense poker battles. Start out against 4 of these gorgeous players and unlock more as you prove your skills worthy of new challengers.
There are 2 game modes to choose from – In Pretty Mode, you’ll collect rewards as you defeat random opponents, while in Free Play Mode, you can customize the experience by choosing which of the unlocked girls will join your table. With so many characters to meet, plus traditional mechanics that are fun and familiar, this is an alluring experience that you can revisit time and time again!