Crawl into the endless dungeon filled with ghosts and nightmare creatures. Use the holy cross and samurai sword of your grand father to slay the evil beings. However, remember that every tunnel you encounter will be a totally different maze of darkness. Are you able to survive the almighty power of Poltergeist and reach the final portal?