Change your pony's looks and clothing, add glasses and saddles or even tattoos.
Pony Town has all facilities needed by your pony to spend playful time, develop its career and education and care for its looks and health. Visit stylists and beauty salons to become the most pretty and stylish pony. Attend school and university to find better paid job. And there's a lot of places you can go after (or instead of) work: theatre, disco, cinema, skate park, circus and more. And if that's not enough you can always go to the beach or take a trip around the forest or in the mountains.