Pool Fever offers a fun, accessible, and realistic billiards experience. With stunning 3D graphics and intuitive gameplay, you’ll feel like you’re playing in your favorite bar or pool hall. Whether you want to play in solo mode or challenge a friend in 2-player local multiplayer – either way, the table is set for hours of entertainment.
Choose from 10 different table designs, 15 unique cues, and 5 custom cue balls to create your perfect game setup. With three difficulty levels, you'll always have a challenge no matter your skill level.