Pool Together
Pool Together is an amazing classic pool game. No matter where you are, you can play it anywhere! Spend hours in this absolutely amazing classic game and challenge the AI or your friend!
Choose your game - classic 8-ball or the dynamic challenge of 9-ball. With Pool Together 2, the stage is set for exciting rounds of pocket battles.
Gather your crew and turn your living room into a virtual pool hall. Pool Together 2 supports up to 4 players on a single console, ensuring that everyone gets a chance to showcase their skills.