Poppy Playtime: Chapter 1
You must stay alive in this horror/puzzle adventure. Try to survive the vengeful toys waiting for you in the abandoned toy factory. Use your GrabPack to hack electrical circuits or nab items from afar. Explore the mysterious facility… and don’t get caught.
Playtime Co. was once the king of the toy manufacturing industry... until everybody inside of the factory one day disappeared into thin air. Now, years later, you must explore the factory and uncover the truth.