Poppy Playtime: Chapter 2
After a run in with Huggy Wuggy and freeing Poppy, you must descend deeper into the Playtime Co. toy factory. Challenging puzzles and horrific toys await. Grapple, swing, and power your way to safety. Try to escape- and don't let Mommy find you.