PowerSlave Exhumed
Destination: The ancient Egyptian city of Karnak. Alien forces possessing horrifying powers have sealed off the once thriving community from all outside contact. As a covert operations specialist, you have been trained for all forms of contingencies. Nothing can prepare you, however, for the nightmare you are about to enter...
With just a machete to start, search for 6 other weapons including hand grenades, a flame thrower, an M-60 machine gun, and a magical cobra staff.