President F.net
The second title in our ‘F’ series, in President F.net your task is to get rid of your cards as quickly as possible! The player to clear their cards becomes ‘President’ and deals for the next round, so you’ll need to rise up the ranks and triumph over your opponents!
You can choose to play against the CPU while you practice, or against other players online! If you’re new to President/Daifugō there are also detailed instructions so you can learn how to play... and win!
President F.net delivers a relaxed ambience as you play, perfect for down-time at home or on the go.