Pressure Overdrive
Pressure Overdrive is a complete overhaul of the original Pressure game. In this enhanced version, you revisit an action-packed world, filled with crazy characters and funky humor. Pressure Overdrive will challenge your skills, while you race, ram and blast your way through countless bullets and enemies. Customize your buggy for clever play styles and have a friend join the cause in local coop mode. “La Resistance” counts on you! Do you have what it takes?