Pretty Girls Escape PLUS
Rescue and meet 9 cuties as you master brainteasing escape puzzles! Pretty Girls Escape PLUS is a block puzzler where the objective is to clear blocks of the same color by moving them left or right. As you match and connect, lines will disappear and allow character blocks stacked on top to drop further down the screen. Get the character blocks to the exit at the bottom of the stack, and you win!
Clear 6 increasingly complex levels for each character in Stage Mode, then master 20 cleverly crafted puzzles in Challenge Mode, each requiring specific moves to solve. As you progress, you’ll earn points to unlock new outfits for your female companions, which can then be viewed in Dressing Room mode or even used to create your own dioramas with the girls you meet. Are you clever enough to rescue all the girls?