Engage enemy units with various weapons and defeat huge bosses and unique ace pilots!
Project Nimbus is a high-speed mech action game set on a devastated future Earth, where the player maneuvers a weaponized humanoid general-purpose Battle Frame.
Engage enemy units with various weapons and defeat huge bosses and unique ace pilots!
Fly the skies with 360 degrees of freedom, and battle enemies with a variety of weapons and techniques, from smart missiles to the blade charge.