Pure / Electric Love "What do you want?" - Eri Kitami -
Pure / Electric Love "What do you want?" - Eri Kitami - is a dating simulator where you chat as if you were on a smartphone. Reply to questions from your partner, receive images/videos and try to keep the conversation going!