Push the Crate
Look no further! Push the Crate is a 3D transport puzzle game with 300 level with varying degrees of difficulty. From kid friendly challenges to a real logistical mastermind - Push the Crate has puzzles for everyone.
All you need to do is to transport the crates to their target positions and make sure you won't get stuck.