Puyo Puyo Champions
Easy to learn, tough to master! Jump straight into fast-paced puzzle action with features fit for both friendly rivalries and competitive tournaments in Puyo Puyo Champions. Challenge your friends and family in local multiplayer or compete against players from around the world through online matchmaking. Built for all ages, this classic puzzle game comes with a surprisingly competitive edge.