Puzzle Bobble / Bust-a-Move (16-Bit Console Version)
Play the beloved 1995 Classic, Puzzle Bobble, known as Bust-a-Move in the West, now on Nintendo Switch! Match three or more bubbles of the same color to clear the board in classic Bubble Shooter manner. Play solo or with a friend in local multiplayer mode. With catchy music and exciting gameplay, it's fun for all ages and skill levels. Download Puzzle Bobble on Nintendo Switch and start busting bobbles!