Puzzle Bundle - 3 in 1
Highrise Heroes: Word Challenge - A towering word-game and mystery-story adventure! Give your brain a workout with this charming word puzzle game. Note: Supports English (US and UK) words only.
Swapperoo - The friendly puzzle game intent on your defeat. The rules are simple: tap an arrow to move it in the direction it faces. Make a row of 3 tiles of the same color and the tiles disappear. If that sounds too easy, don't worry - you'll find yourself in situations that require clever manipulation of the game board.