Puzzle Car
A minimalist and relaxing experience. Challenge yourself to move pieces to assemble a safe path for your car and collect all the items on the way, while listening to a relaxing soundtrack in a totally minimalist environment. In this game, create a safe path using curves, intersections, tunnels and collect all the items on the way, always respecting crosswalks. Have fun!