Puzzle Collection
Puzzle Collection - is a relaxing puzzle game where you can spend a lot of time. Assemble puzzles piece by piece.
The game have 3 difficulty levels starting from 15 to 160 puzzle pieces. Game designed for everyone, from the smallest to the older players!