Puzzle by Nikoli S Nurikabe
In this super popular puzzle, black spaces and white spaces slowly come together to show their true form. "Nurikabe" is a puzzle in which you refer to the arranged numbers to fill in all of the spaces. It's popular with a wide range of players, from beginners to experts. It feels great watching the black spaces stretch out like a soft-bodied animal.