PuzzlePet - Feed Your Cat
If you are passionate about kittens and enjoy solving puzzles, we have the perfect game for you: Feed Your Cat! Move the cat's paw to grab the canned food and please the adorable kittens that appear on the map. The difficulty gradually increases, and players need to think about the order of obtaining the food before delivering it to the felines.
Kittens love to play and explore all around until they get tired, then it's time to eat and sleep. In this game, you will solve puzzles by managing the food and feeding the kittens scattered throughout the map.
Try Feed Your Cat right now and immerse yourself in this world of cuteness and challenges! Feed an adorable kitten today!