Quarry Truck Simulator
You think you know everything there is to know about driving? Quarry Truck Simulator will make you think again, as it puts you into shoes of a mine worker. You will drive the biggest, most demanding vehicles known to men. They're heavy, they're powerful, they can hold their own in the most uninviting terrain!
With 50 different mission, the game will let you explore an environment unlike anything you're used to. Steep slopes, sharp turns and unpredictable terrain will demand your full attention, all the time. Give it your best and prove yourself as a driver capable of anything!