Queen's Quest 3: The End of Dawn
Eliana has always been a child of mystery. Found on the doorstep of the prestigious Zora Academy of Alchemy, she became a very promising young student by the age of 16. In order to complete her training, she is being sent on a dangerous mission to retrieve a powerful artifact. During this quest, she will meet many kinds of danger, solve a variety of riddles, explore a vast kingdom, and relive the tragic history of her childhood. Follow Eliana on her mission to save her hometown and help her to save the people she loves.