Quest for the Golden Duck
Inspired by a classic game from the golden age of arcades, Quest for the Golden Duck allows you to bring up to 3 more friends in a co-op game. Or take control of the monsters in PvP game and prevent the other team from stealing all the gold from the castle.
Lured by rumors of untold treasures in an abandoned castle, you stumble upon a secret tunnel some prisoners used to escape from its dungeon. Your quest is to find the fabled Golden Duck, a magic artifact of limitless power.
In versus games, players side with Team Heroes or Team Monsters. Heroes have to collect all the gold, while monsters have to chase them down before the time runs out. Heroes can use powerups to escape tough situations.