Quiplash
The team behind the hit party games YOU DON’T KNOW JACK, Fibbage, and Drawful presents Quiplash, the laugh-a-minute battle of wits and wittiness! Use your phone or tablet to answer simple prompts like “Something you’d be surprised to see a donkey do” or “The worst soup flavor: Cream of _____.”
Your answer is pitted against another player’s answer in a head-to-head clash of cleverness and comedy (or just “Which answer is least stupid?”). Other players – and even an Audience of people waiting to get in the next game – then vote for their favorite answer.