NEW STYLE RHYTHM GAME! FEEL THE RHYTHM WHILE LAYING BEAT-DOWNS ON THE BAD GUYS!
Its true purpose is to serve as the radio station of justice, beating evil down with a ginormous hammer!
To ensure peace and harmony, RADIO HAMMER STATION continues to go live with style!