REKT! High Octane Stunts
Ever wanted to kickflip a car? Get behind the wheel in this high octane stunt driving game and get REKT! With REKT doing tricks is incredibly smooth and easy, and with realistic physics, it's easy to learn and hard to master. Get your landing right and power slide into the next trick for an incredible trick combo chain at a smooth 60 frames per second. Get a couch, up to four friends and engage in crazy multiplayer battles to take the crown as the ultimate REKT driver!
Gather a couple of friends and play with up to four players! Play capture the crown and see who keeps the crown the longest! Infect other players in Virus or be the fastest to capture all the checkpoints in Baja or just take three friends and simultaneously fight for the highest score!