REMOTE LIFE
REMOTE LIFE is a 2D side-scrolling Shoot 'Em Up (shmup). Experience a fast paced action game with striking aesthetics.
The gorgeously animated 3D graphics are full of creepy monsters, ominous backgrounds, and menacing bosses. Featuring 16 different unique combat missions, get ready to fly through a vibrant and haunting alien world.