ROCK BOSHERS DX: Director's Cut
Young Queen Victoria is bored of royal life, and has snuck off incognito to go adventuring on Mars.
But oh no, she and her fellow adventurers have been locked up and forced to work the rocky mines deep underground.
Help Victoria escape her captors' dastardly plot, and try to find a way back home!