ROMANCE OF THE THREE KINGDOMS XIV: Diplomacy and Strategy Expansion Pack Bundle
●With new elements "Geographic Advantages" and "Outlander Cities", the strategy of conquering land is even deeper!
With "Geographic Advantages" based on the characteristics of each province, as well as the appearance of outlander tribes, the intensity of battling for land has been taken to the next level.
By trading with great nations such as Rome and India, players can obtain various unique Specialties and Tactics as rewards.
●Many elements such as "Traits", "Tactics", and more have been newly added to enhance gameplay!