BECOME THE ULTIMATE TEAM
RWBY: Grimm Eclipse is a co-op, hack-and-slash game for up to four players based upon Rooster Teeth’s international hit series RWBY. Join your friends in intense combat action as one of eight students of Beacon Academy and stop the evil forces of the Grimm and Doctor Merlot. Level up your favorite RWBY character and traverse Remnant in new storylines or the Grimm Gauntlet mode.