The moon has become sad because her stars are lost, and now the sky is dark and empty.
Help Ms. Rabisco to recover the moon's lost stars and bring back the light to this cute but dangerous world. Immerse yourself in an adorable art style inspired by crayons, radiant colors, and hand-drawn lines. The Bossa Nova-inspired soundtrack complements the aesthetic to create a relaxing atmosphere.
Rabisco offers hardcore difficulty with 20+ types of enemies and numerous interactive objects, including a speed run mode.