Ragdoll Rage: Heroes Arena
Ragdoll Rage is an incredible shooting duel in the battlegrounds full of traps. Smash your local and online enemies in PvP modes. Break walls, teleport from one point to another or use jetpacks - ragdoll duels have never been funnier! Plenty of weapons, shields, and helpful bonuses guarantee you a win if you use them wisely!
Сhoose your hero and fight on one of the fantastic playgrounds to become a champion of a Royale ragdoll battle!