Rage Among the Stars
Inspired by the unforgiving challenge of old-school classics, Rage Among the Stars is a throwback to a harsher time in gaming. Featuring 40 rage-inducing levels packed with devious traps, near impossible jumps, mighty bosses and fewer checkpoints than you’d probably like, everything is fine-tuned to immerse players in the “rage game” experience. The result is an immense sense of accomplishment in completing each level.