Railbound
Connect and sever railways across different landscapes and help everyone reach their homes. Solve over 150 clever puzzles ranging from gentle slopes to twisted passageways.
Place, remove and reroute connections so that carriages safely connect to the locomotive. But, be careful and don’t make them run into each other!
Use tunnels to cover vast distances in an instant. Delay trains using well-timed railway barriers. Switch tracks to reroute cars in different directions. Pick up cute friends on the way and encounter even more challenges on your journey!
Across the game’s world enjoy our comic-book-inspired visuals and a relaxing original soundtrack by the team behind Golf Peaks and inbento.