Rainbow Moon
Embark on an epic adventure that leads you through a beautiful isometric open world with detailed high-definition visuals. Rainbow Moon is a role-playing game with a strong emphasis on exploration, character development and turn-based battles. Customize 6 playable main characters with upgradeable weapons, armor and accessories. About 120 special skills and more than 20 challenging dungeons await in a fascinating story that lasts over 40 epic hours!
Cursed by his arch-rival, Baldren finds himself warped to Rainbow Moon. To make matters worse, Baldren isn't only stranded in an unknown place, he’s also opened a dimensional gate out of which troops of monsters are crawling, turning this once peaceful planet into a living hell. There's only one thing for our brave hero to do. He must seal the gate and warp himself back to his home planet before it’s too late!